sobota, 7 listopada 2015

Początek :)

Hej wszystkim

Nazywam się K. nie będę pisać imion będę używała tylko pierwszych liter. Hmm może pomyślicie dlaczego założyłam bloga, dlatego że  czasem mam tyle myśli w głowie problemów, marzeń i pomyślałam, że się z wami  nimi podzielę. Mam nadzieje że chociaż ktoś prócz mnie to będzie czytał hehe. Może ten blog okaże się dla mnie w jakimś sensie terapią żeby stać się lepszym  i  weselszym człowiekiem ale ok zacznijmy od początku.
Mam 22 lata jw niektórych sytuacjach jestem raczej nieśmiała zamknięta w sobie dziewczyną szczególnie gdy poznaje nowe osoby , ale wśród przyjaciół potrafię cieszyć się życiem.

Dziś siedząc sama w domu pomyślałam może to jest ten dzień, kiedy zacznę pisać. Bo nie powiem już parę razy chciałam założyć bloga. Chodź nie mam aż tak dużo czasu ponieważ pracuje w magazynie, w którym pracuje nawet w niedziele i tylko sobotę mam wolną ;/ no ale cieszę się że mam prace to w niej poznałam swoją miłość Mojego chłopaka J. Jesteśmy ze sobą prawie 2 lata mieszkamy już ze sobą no ale jak w każdym związku w moim nie zawsze bywa kolorowo. Zarówno ja i on mamy ciężkie charaktery każdy lubi postawić na swoim no i stąd często się sprzeczamy.Ale o tym na pewno wspomnę w jakimś poście. No cóż na początek to tyle mam nadzieję że pisanie jakoś mi wyjdzie i to wy będziecie mi w tym pomagać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz